whenthesilencetakescontrol.blogg.se

2013-11-23
11:48:22

Meh gånger meh upphöjt till blä.
De senaste veckorna kan jämföras med helvetet. Tror jag.
 
Allting blir fel, allt skiter sig. Som vanligt.
Och jag orkar som vanligt inte.
Just nu, efter två föreställningar, är jag så slut i kroppen. Ligger i soffan under en varm filt och spenderar mina dagar med att titta på Supernatural.
 
________________
 
Andreas fyllde år, vi har varit i Uppsala. 
Jag har fått mitt papper om att jag nu är med i donationsregistret (äntligen skrivit upp mig som organdonator!)
Sheldon är antagligen dräktig och jag vill ha små kattungar snart.
 
________________
 
 
                                              
 "If you live to be 100, I hope I live to be 100 minus one day, so I never have to live without you."

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: