whenthesilencetakescontrol.blogg.se

2013-09-24
19:24:39

Älskade biverkningar och idioter.
Yes. You heard me.
 
Jag orkar verkligen inte med livet just nu. Har massa konstiga drömmar, det händer bara skitsaker i mitt liv.
Det är så mycket jag oroar mig för. Jag känner mig sjuk. Det är ångesten. Det är medicinen.
Avskyvärda saker.
 
I bakgrunden går det Moonrise Kingdom. Med Edward Norton. I väntan på Cityakuten. 
Inte ens det får mig på bättre tankar. 
Vad har jag ens för tankar, egentligen?
 
Känner mig så jävla ensam.
Lämnad.
 
Hur kunde jag någonsin tro att folk brydde sig? 
De flesta bryr sig ju om dem som inte ens mår dåligt. 
Men ja, vad vet jag. 
 
Egentligen klarar jag mig skitbra utan människor. Jag känner mig bara jävligt sårad och sviken. 

Kommentar:

Jag har kommit fram till att OM folk bryr sig så är de jäkligt dåliga på att visa det. Och har en mått dåligt en längre tid så tenderar folk att sakta försvinna, tills ingen finns kvar. Det är så jag har upplevt det i alla fall. Och det är väldigt tråkigt. Speciellt när en sen träffar en av dessa personerna som har försvunnit och denne plötsligt ''förstår allt'', men det lyser så väl igenom. De förstår inte alls.

Och biverkningar är ett jävla helvete, det håller jag med dig om. Hoppas de går över snabbt.

Svar: Åh, du verkar förstå det här! Det är precis så jag uppfattar det. De kanske vill väl, men de förstör mer egentligen.
Tack!
Alice

2013-09-25 @ 09:41:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: