whenthesilencetakescontrol.blogg.se

2013-11-03
15:47:10

What would you sacrifice, for what you believe?
Jag befinner mig i en hemsk bubbla av känslor. Höstlovet var minst sagt helt... konstigt. Det var liksom inte bra, men det fanns höjdpunkter av det hela och ja.
 
Gick med Elin på bio två gånger, och såg Thor: The Dark World. Nu är jag helt fast i fangirl-grejen också, haha. Jag blir så hemsk då...
 
Anyway.
Kollade upp min handled nu, och det visade sig vara De Quervains syndrom, och ledinflammation. Inte alls karpaltunnelsyndrom, även fast läkaren först misstänkte det. Känns stabilt... Ska nu vila handen i tre veckor, men jag vet inte hur det ska gå till faktiskt, då jag har tre prov att skriva och massor att göra till föreställningen, haha. Alltid, ALLTID är det något med min jävla kropp. Alltid. 
Lever med jobbiga smärtor hela tiden redan, varför får jag lida ännu mer? Högerhanden funkar knappt. Kan knappt hålla i en mugg med högerhanden utan att tappa den. För att inte nämna hur jag skriver. Stora bokstäver som inte alls ser ut som bokstäver. Som sagt - känns stabilt...
 
Anywhore.
Nästa helg fyller Nörd år. Tänkte fira med honom. Det står mellan Ikea-dejt eller restaurang, haha. Vi får bestämma oss tror jag. 
För övrigt så har jag pratat med honom väldigt mycket igår, och det känns bra. Riktigt bra. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: