whenthesilencetakescontrol.blogg.se

2013-10-12
10:20:31

Ohne dich kann ich nicht sein, mit dir bin ich auch allein.
Så för att hitta en rubrik satte jag på Oomph! och Rammstein och ASDFGHJKL. 
Alla vackra tankar och minnen jag får.
 
Men det var inte det jag tänkte skriva om.
(Off topic igen, jag ska nog ägna dagen åt att titta på Völkerball...)
 
 
Well, nu sitter jag här och dricker kaffe. Och jag ska tydligen iväg och dricka kaffe hos min bror också.
Kan vara mysigt.
 
Hela veckan har varit åt helvete, minst sagt. Förutom när Togald kom förbi och vi fick världens bästa idé när vi åt Nutella och kakor. Det kommer bli något awesome! När vi väl är klara.
Och så igår då, eller rättare sagt igår kväll, när Nörd dök upp. Det finaste var att han var här, men porten var låst och det gick inte att skicka sms, så han åkte hem och ringde från hemtelefonen att han åker igen, haha. 
 
Men ja, jag var förbannad på honom because of reasons, och så satt vi och pratade och allt sånt där, så nu är allt okej igen. Vi pratade lite om hur vi ska göra när vi skiljer oss ifall vi gifter oss, haha. Det var mysigt, att bara ligga där och prata om såna konstiga grejer. Som att flytta till Tyskland, ta med barnen, och... sånt. 
 
När jag vaknade så höll han om mig. Jag mår nog aldrig bättre än när jag vaknar bredvid honom, tror jag. 
Och så var han tvungen att åka hem för att hans far fyller år idag. Min "svärfar" då alltså... (läskigt ord, verkligen)
 
Snart fyller han år, och snart fyller Lucas år, sen fyller Putte år och så fyller jag år. Fast det är ett tag dit. Lite mindre än fyra månader </3
 
S'well.
Nu ska jag nog fortsätta lyssna på Rammstein, alternativt försöka plugga och läsa lite böcker. Woopwoop.
Och, dricka KAFFE. Har inte druckit kaffe på hela veckan nu när jag var sjuk... :( 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: