whenthesilencetakescontrol.blogg.se

2014-02-05
20:38:27

Snart födelsedag, blä.
På fredag fyller jag år. 20 år. Blä. 
Det enda positiva är väl att jag får köpa sprit då, och då kan supa bort allting. Which is nice. 
 
Just nu mår jag faktiskt bara skit. Blev magsjuk på det hela, så hey yay för att vara Alice. 
 
Men till det "positiva", och det som är "bra". Jag trivs i klassen, med vissa mer än med andra, but what to do. Just nu håller vi på med en filminspelning om medeltiden, och det kommer bli episkt om jag får säga så själv. Det rullar på. Omprovstider bokade och sånt där. 
 
Jag hoppas att fredagen blir lyckad. Först skola 8:00-15.30, sen Öregrund (förhoppningsvis med Andreas, så slipper jag betala massor för en jävla bussbiljett) och handla. Efter det vara med Andreas, ha det lite romantiskt med bubbelbad, och så. Kanske film, eller nåt. Ser verkligen fram emot det, fast jag inte är romantisk ALLS. 
På lördag ska jag ha några vänner över, och fira. Nästa vecka blir jobbig. Slutar med Alla Hjärtans Dag (med Elin! <3) och den 15:de åker jag till England. Yay... eller inte. Äckelsaker. Måste offra hela mitt jävla sportlov för att åka dit med farmor och vara med familjen. Jag skulle kunna göra så mycket annat med Andreas ju, men näe, för att någon måste åka med och med någon menas alltid Alice. 
 
Orkar inte. Har nog feber igen. Blä. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: