whenthesilencetakescontrol.blogg.se

2013-09-30
23:57:15

Hemska stunder.
Just nu ligger jag i sängen och borde försöka sova. Kommer sluta med att jag inte somnar förrän 3-4 antagligen.
Det värsta just nu är att Andreas inte ligger bredvid. När han är här så har jag aldrig svårt att somna. Jag klarar av att släcka lampan (är ju så jävla mörkrädd) då också. Vetskapen om att han finns precis bredvid då. En trygghet.

Men nu är han inte här. Det känns tomt. Jag skulle vilja ha honom här varje kväll och natt, men jag vet att det är omöjligt. Iaf just nu.

Jag visste aldrig att jag kunde sakna någon så mycket fast vi sågs imorse innan han åkte hem. Hemska stunder det här.

För övrigt så lever jag. På nåt sätt. Mår allmänt skit och folk går mig bara på nerverna, hela jävla tiden. 

Dessutom så använder jag just nu mobilappen så jag ansvarar inte för eventuella fittfel som kommer dyka upp.

Over and out.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: