whenthesilencetakescontrol.blogg.se

2013-04-29
08:15:26

Att jag aldrig lär mig.
Jag ska aldrig mer lita på någon. Aldrig. 
Jag kan fortsätta lita på dem jag litar på, men annars tänker jag inte lita på någon så. Jävla förbannade fittor.
 
Det är så mycket i min skalle just nu som är helt fel. Jag kan inte riktigt sova längre, och då menar jag, kan inte. Vanligtvis sover jag typ fem timmar per natt, vilket är normalt för mig. Nu går ju inte ens det. Jag kan inte somna, och sen när jag väl sover så vaknar jag varje timme ungefär. Sist tog jag sömnpiller, fyra stycken, och jag lyckades sova knappt tre timmar, och vaknade hela tiden. Det går bara inte att sova. Så jag är lite grinig och förbannad och så. Men det har ju andra anledningar också.
 
Saken med att inte sova är den, att jag inte känner av tröttheten heller. Jag vill göra massvis med saker. Igår tog jag en lång promenad blandad med att hoppa hopprep i två timmar med farmor. Spelade Kinect, var med några, handlade, tittade på tv och sånt. Och idag ska jag städa hela lägenheten, sortera allting alfabetiskt, läsa någon bok och cykla. Sen kommer nog Lucas hemterapeut med sina hundar också, så jag kanske skulle vara med när de går ut med dem. Vi får se.
 
Dessutom är jag jätteglad större delen av dagen även om det mesta skiter sig just nu i livet. Fast jag har mina irritationsmoment...
 
Inlägget avslutar jag med att jag saknar min finaste Viktor! Det var ju så länge sen jag träffade honom.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: