whenthesilencetakescontrol.blogg.se

2013-04-05
19:08:24

Borta i skallen.
Det är hemskt. Nu har mamma hittat min medicin. ÄNTLIGEN.
Men det för med sig alla jävla biverkningar också. Mest känner jag av dubbelseende, svårt att se på nära håll (går ju verkligen ihop med närseendet jag har...) och jag känner som om jag var hög. Borta. Jag babblar och babblar och jag vet inte om vad. Jag vet inte vad jag gör eller vad jag säger. Illamående och yrsel också. Usch. Jag kommer nog vara så här i några veckor nu. Precis som jag var när jag var sjukskriven i början av sjukdomen. Men den här gången ger jag mig inte och tänker gå i skolan och allt sånt. Jag förbereder mina lärare och klasskamrater på att jag kan vara jobbig eller frånvarande men att de inte ska ta illa upp eller så. 
 
Whale whale. Nu är påsklovet typ slut ju. Och jag har som vanligt inte varit produktiv NÅGONSTANS. Men jag har målat en mugg! Det är jag och Luu på den. Kände lite för syskonkärlek där. 
Imorgon ska jag nog till Uppsala. Tror faktiskt att om mitt busskort inte funkar så ska jag betala med kort. Hemskheter. Men jag har lovat folk att komma dit och då ska jag fanimej göra det också!
 
Hmm. Ja. Så var det med det!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: