whenthesilencetakescontrol.blogg.se

2013-02-11
19:49:15

And here we go again.
Nu har jag haft en negativ blogg och en positiv blogg. Eller ja, jag har kvar båda, men det blev jobbigt att "pendla" mellan dem hela tiden så här ska jag skriva mer eller mer allting som händer. Både det positiva och det negativa. 
 
För att börja kanske ska jag skriva att jag är glad trots en halvtskitig dag, faktiskt. Alldeles för hyper för mitt eget bästa men det är bara bra! Borde sova snart och sova ut egentligen, då jag märker att jag börjar må sämre och sämre igen. Varje natt vaknar jag en timme efter att jag har somnat för att jag drömmer om Pauline. Och måste tända lampan och försöka sova vidare. Vakna upp efter några få timmar av sömn och vara uppe heeela jäkla dagen. 
 
Nu har min smärta i ansiktet kommit tillbaka också. Borde sy en ny mask då jag har tappat bort den förra när vi flyttade...
 
Dessutom är jag dålig på att fixa header och sånt. Därför får det vara som det är. Än så länge iaf!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: