whenthesilencetakescontrol.blogg.se

2013-02-18
21:04:44

Bra att ha syskon. Ibland i alla fall.
Här har jag gått runt och försökt hitta på något att göra - till och med försökt sova men det gick inte. Dessutom är jag lite hungrig men det finns inget gott att äta. Och då helt plötsligt kommer min bror hem. Med en hel kasse med MAT. Och Coca-Cola och energidryck. God bless you my loved brother! 
 
Så ja. Syskon är definitivt bra att ha. I alla fall de gångerna man inte bråkar eller slåss. Och när de inte får mer uppmärksamhet än vad du får. Typ.
 
Nu ska jag gå med farmor på en promenad då jag har lovat henne. Jag har ju liksom inget annat för mig heller så en promenad blir nog bra. Fortfarande inte rört mina skolböcker... och jag har inte börjat på min "projekt överraskning" heller. Men jag har kommit på några små saker för att förbättra den! Kanske inatt orkar jag börja? 
 
Jag väntar dessutom på bilderna från födelsedagsfesten. De är bara så asdfghklk cuteness overload. Ungefär i alla fall.
 
Off I go. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: