whenthesilencetakescontrol.blogg.se

2013-02-15
08:30:14

Den morgonpigga Alice... eller?
Så vi "firade" igår. Mest satt vi och undrade vad vi kan hitta på. Vi åt glass och tog en promenad, typ. Sen var jag värsta döda levande människan. Så "off" har jag inte varit på länge, tror jag. Hur som helst, han var tvungen att åka hem, så jag stannade i sängen och somnade med Hamlet vid min sida. Jag har lyckats med konsten att somna innan midnatt faktiskt. 
 
Jag vaknade iaf precis när väckarklockan ringde. Med magsmärtorna från hell. Men jag lovade mig själv att gå till skolan idag - so here I am. Sitter faktiskt i skolan nu och väntar på att jag ska börja om 40 minuter. Och eftersom jag inte orkade till skolan med sån jävla ont i magen så fick jag skjuts av mamma innan hon skulle till jobbet. Så här har jag suttit sen 7.55 typ och min lektion börjar kl 9. 
 
Bara två lektioner, sen måste jag som sagt tidigare på ett möte. Efter det måste jag hem och städa eller hitta på något kreativt, typ. Imorgon ska vi på födelsedagsfest, och sen har jag hela lovet på mig att plugga, göra läxor och arbeten, vara med folk (försöka iaf) och gå på teater. Och i början av mars ska jag till Malmö, tror jag. Eller, ja jag vill dit, men jag har ingen större koll på hur, var och när. Det blir i alla fall till sci-fi mässan tror jag. Jag har inte varit i Malmö en enda gång så det kommer gå fin-fint. Hoppas jag. Jag ska ju träffa massa awesome människor också så det är värt det. Även om jag är nästan helt övertygad om att jag kommer åka fel, typ.
 
Nu blev Louise och My glada när jag berättade att jag kommer ner. Nu är jag glad också! :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: