whenthesilencetakescontrol.blogg.se

2013-02-14
18:13:22

Did you ever look into the face of your biggest love lying your heart out into her eyes?
Tydligen ska jag fira idag. Första gången jag har en pojkvän på Alla Hjärtans Dag. Vi får se om han dyker upp först.
 
Än så länge har farmor fått lite saker och glass. Jag experimenterade lite i köket så det blev glass med apelsin, jordgubbar, chokladsås, jordgubbssås, kaka, vispgrädde och marshmallows med lite ströchoklad (är det här ett ord?!) på det hela. Hon verkade tycka om det. Jag gjorde en sån åt mamma också och två till mig och Andreas. Känns lite romantiskt nästan... 
 
Annars så har jag inte gjort mycket annat. Hörde att min bror har fått ett jobb i ett år nu så det är väl bra. Förhoppningsvis kommer folk inte bråka om den delen längre. Men man vet aldrig.
 
Jag har dessutom fångat Sheldon på bar gärning! (Sheldon är min katt) 
Hon var på väg att ta ner hamsterburen. Men jag har sett det innan det var för sent! Så Marla överlever. Hon har inte ens vaknat faktiskt så hon vet ingenting om att hon blev utsatt för ett mordförsök. 
 
Jag börjar få långa naglar. Det känns som att de bara växer och växer oavsett hur ofta jag klipper dem. Ett tecken på att jag kanske borde spara dem lite? Men jag vet ju att om jag sparar dem så kommer jag klippa dem så fort jag kan. Långa naglar är jobbiga. 
 
 
Kan vi inte ha manuset klart nu? Jag vill spela teater. Jag vill jag vill jag VILL. NU. 
 
Och jag bara måste hitta på något att göra med mitt hår... det är så långt nu och jag har ingen aning vilken frisyr jag ska ha.
 
OCH SNART HAR JAG (förhoppningsvis iaf) NYA GLASÖGON. FINALLY!!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: