whenthesilencetakescontrol.blogg.se

2013-02-17
20:57:27

Have mercy on me.
Söndag. Jävla söndag.
 
Igår var vi på den där födelsedagsfesten. Det var mysigt, förutom alla små irritationsmoment. De blev en hel del fina bilder också! Och jag fick dansa. Inte att det gick bra någon gång, men oh well... Det fick oss att komma på att vi borde gå en danskurs! 
 
Dagen idag har varit ganska värdelös. Men jag och Nörd tittade på Skyfall, med Ralph Fiennes! Glädje. Iaf den delen var bra. Och så var det god mat idag. Annars så har jag bara sovit och spelat spel. Men jag funderar allvarligt på att börja göra mina "läxor" och så, så att jag har mer tid för mig själv resten av veckan. Jag tror jag ska börja med energiarbetet faktiskt. Nu jävlar, alltså.
 
Men först och främst, jag ska titta på Fight Club. Har tänkt göra det ett bra tag nu, men aldrig kommit igång. Lucas ville se den också, så. Lite Ed Norton och Helena Bonham Carter skadar aldrig. Sova eller inte sova? Jag kanske kan vara uppe hela natten och lösa sudoku, och lyssna på min natt-musik. Men kanske ändå inte... Vi får se.
 
Lucas frågade vad har hänt med mig när han hörde musiken jag lyssnade på. Det är så att under dagen lyssnar jag på The Slaves, och på nätterna på Grendel och Dawn of Ashes (typisk Alice-grej) så jag fick förklara att ibland tycker jag om lugn musik bara. Wellwell.
 
 
För övrigt så har jag återigen upptäckt hur mycket jag hatar människor. Idag har jag mest gnällt och försökt hitta tillbaka till mig själv (borde kanske ha gjort som Pumpkin sa, titta i spegel? där hittar man garanterat sig själv) så det var lite så där... irriterande, typ. Men jag har en smart man som har knäckt koden. Typ. Han är alldeles för smart för mitt eget bästa. 
 
 
Nu får det vara nog med Alice-gnäll för idag. 

Kommentar:
#1: Luu

Yes. Vi borde verkligen titta på Fight Club!

2013-02-17 @ 22:19:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: