whenthesilencetakescontrol.blogg.se

2013-02-18
14:10:27

Hur man slösar bort en måndag.
Jag har suttit här i fyra timmar och spelat spel. Min handled är död igen, och jag känner mig så seg. En del av mig är jättekreativ och den andra vill bara sova. Jag har i alla fall fått en underbar idé, måste bara... börja?
 
Hamlet var galen igår, han knuffade ner en blomkruka, och hoppade in bredvid hamsterburen. Sheldon lär honom alldeles för mycket. Jag var så rädd att han skulle äta upp mina hamstrar när jag sov att jag drömde om att han faktiskt fångade en av dem och åt upp henne. Hemskt. Funderar på att flytta burarna någon annanstans. Frågan är då bara var?
 

Idag försöker jag lista ut om jag är nöjd med livet eller inte. Om jag är glad eller irriterad och sånt där. Än så länge har jag bara listat ut att mitt hat mot mänskligheten inte har försvunnit. Det lär inte göra det på ett bra tag heller. Jag läste dessutom lite på min gamla blogg och blev riktigt förvånad över hur fint jag kunde beskriva saker. Men endast när jag mådde så dåligt. Så det verkar vara likadant som med ritandet för min del. Det funkar bara när jag mår dåligt. Och jag vill inte må dåligt, så jag kan knappt skriva eller rita bra. Fuck my life. Eller något.
 
Jag är hungrig och det är tomatsoppa idag. Jag tycker inte om soppor. Så jag får hitta på något annat... kommer antagligen sluta precis som varje gång jag skulle hitta på något annat äta. Jag glömmer eller kan inte fixa något/det jag vill, så jag äter ingenting. Go Alice.
 
Men nu ska jag faktiskt mot köket... 
Så, adios amigos. Jag skriver nog ikväll igen!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: