whenthesilencetakescontrol.blogg.se

2013-02-15
23:13:15

I believe my heart should be chained inside.
Hah. Jag har saknat att använda låttexter som rubrik på mina blogginlägg. De senaste bloggar har varit så "formella" och tråkiga. Typ. 
 
Nu sitter jag och äter Pringles och dricker cola. Precis som det borde vara en fredagskväll. Jag blev inte ens ledsen när Andreas sa att han inte kan sova här idag. Vi ses ju imorgon, så det gör inte så mycket. Jag kan vara uppe halva (om inte hela) natten och spela sudoku och lyssna på musik! Synd att jag inte har The Slaves på den lilla dator som har jävla Linux så jag kan inte fixa Spotify till den... irriterande saker det där. Så jag får lyssna på Grendel & Dawn of Ashes (vika för övrigt är riktigt bra att lyssna på om man ska sova) igen.
 
 
Anywhore. Jag funderar faktiskt allvarligt på att sova nu. Det är så mycket jag ska göra imorgon... 
Så godnatt världen och bloggen. Vi ses imorgon antar jag? Ja... jag har blivit duktig på att uppdatera bloggen. Otroligt. 
 
Godnatt från mig och Hamlet ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: