whenthesilencetakescontrol.blogg.se

2013-02-15
12:07:50

Sportlov.
Så nu har jag sportlov. På svenskan jobbade vi med runskrift, och det var skitroligt. Och naturkunskap koncentrerar sig på genetik nu, så det tänker jag iaf lära mig för att det är minst sagt intressant.
 
Annars känner jag mig faktiskt lite smått deprimerad igen. Egentligen borde jag göra mig i ordning och gå till bussen snart, typ, men jag orkar inte ens tänka på det. Och så orkar jag inte tänka efter hur jag mår och känner. 
 
Jag stör mig alldeles för mycket på allting för att jag ska vara en rolig människa idag. Vad sägs om att låtsas att jag inte finns?
 
Det enda som är fint är faktiskt att jag och Malin tänker gå på teater igen! Se både Fanny & Alexander och Sound of Music. 
 
Snacka om humörsvängningar...
 
Dagens låt:
The Slaves – Suicide
 
Eller rättare sagt, låten för stunden. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: