whenthesilencetakescontrol.blogg.se

2013-02-16
11:30:07

The voice in the radio makes me understand.
Här sitter jag efter att ha ätit "Rostad Kyckling" (som var sjukt god) och borde egentligen städa och försöka göra mig i ordning. Men jag sitter bra här. Misstänker att jag håller på att bli sjuk också då jag har sovit omänskligt länge för att vara Alice...
Hamlet sitter här med mig och håller på att somna.
 
Hur som helst. Jag hade helt sjuka drömmar inatt. De var så många att jag inte kommer ihåg allting. Men jag kommer ihåg att de var irriterande. 
 
Apropå irriterande. Jag stör mig på att min "bästa vän" sket i mig totalt när jag fyllde år. Men idag kom hon ihåg att jag finns. Varför? Jo för att hon måste berätta om massa saker och ingen annan lyssnar. Det är så jävla jobbigt när folk gör så.
 
Oh well. Borde verkligen gå och städa nu. Så att jag hinner göra mig "fin" tills vi ska åka. Det värsta är att jag känner mig alldeles för kreativ för att jag ska orka med annat... jag vill bara sätta mig ner och sy en mask för ansiktet nu. Jag har slarvat bort min förra och nu skulle jag behöva en ny med tanke på att mina ansiktssmärtor är tagna från helvetet. Särskilt när jag är ute och det inte är särskilt varmt.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: