whenthesilencetakescontrol.blogg.se

2013-06-02
17:53:21

Allting är bara för mycket just nu.
Jag orkar knappt med livet eller mig själv.
Har varit sjuk den senaste veckan och det gjorde ju inte saken bättre, känner mig bara mer värdelös än vanligt...
 
Saknar Nörd. Han har också varit sjuk så vi har träffats ovanligt lite. Det känns dock. Jag vill ju ha honom här, särskilt när båda inte mår bra. Sist han var här så lyckades jag somna, och gången innan var det samma sak. Dagen efter förbannar jag mig själv. 
 
Snart är det i alla fall sommarlov och jag är inte taggad alls. Kommer bara må dåligt om jag inte har något att göra. Pojken kommer ju jobba och då blir det inte mycket tid tillsammans heller, blä. Jag som älskar att vara med honom juuu. 
 
Idag har det varit en dålig dag. Och jag tror inte att Nörd kan komma, tyvärr. Annars skulle han ha svarat på sms redan, tror jag. Det skulle iaf rädda min dag, om jag kunde träffa honom. 
 
För övrigt så hoppas jag att det åskar idag igen! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: