whenthesilencetakescontrol.blogg.se

2013-06-17
01:51:47

Den onödiga titeln som ingen någonsin läser ändå.
Klockan är snart två. De senaste nätterna har jag inte kunnat sova. Och den här natten lär ju vara bland de jävligaste.
 
På senaste tiden har jag mått otroligt dåligt, och upptäckte att jag bara var allmänt dryg mot allt och alla. Startade "bråk" för det minsta lilla och så. Nu har det väl lugnat ner sig, däremot tog svartsjukan tillfället i akt och jag kände att jag bara ville att Andreas skulle stanna hos mig och krama om mig och så. Vi fick tyvärr inget tillfälle att prata (något jag verkligen behöver just nu känner jag) varken igår eller idag, förutom den lilla stunden vid bilen innan han skulle åka. Det är de stunder som betyder så mycket, faktiskt. När han bekräftar att det är jag som är viktig för honom. Jag har blivit sårad så många gånger förr, och är alltid rädd att han ska hitta någon bättre, snyggare, smartare, coolare. Någon som inte är så tråkig som jag. 
 
Nu har jag i alla fall googlat (farligt ju, om man undrar vad det är för "fel" på en och googlar fram det...) och kollat runt på Flashback för att skratta åt folk lite. Annars har jag spenderat de senaste dagarna med att spela Skyrama, som jag inte har spelat på över ett år nu. Gått upp fyra level på en dag, så det var inte dåligt. 
 
Tänkte egentligen titta på Clockwork Orange, och började också, men sen kom alla tankar åt mig och jag kunde bara inte koncentrera mig. 
 
Av någon anledning känns det inte rätt att slänga alla mina bekymmer här på bloggen. Inte just nu. Kanske en annan gång.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: