whenthesilencetakescontrol.blogg.se

2013-06-23
05:55:53

Tom på känslor.
Avskyr när jag är så känslokall mot alla omkring, och sen ser jag en film och bara vill gråta.
Fast sen så är ju American History X en riktigt bra film med ett riktigt hemskt slut. Oh well.
 
För tillfället orkar jag inte vara med folk. Jag trivs bra här jag är och är nöjd med det. Spenderade midsommar/min namnsdag med folk vid dammen men något saknades. Liksom, det var inte ens bra där borta för min del. Men gnälla ska jag väl inte. Funderar på att åka till Uppsala till mina speciella ställen och så, så fort jag får pengar så jag kan ta mig dit. 
 
Just nu är klockan 5:55 och jag är halvdöd men halvvaken. Somnar jag nu så kommer jag inte gå upp förrän 11, då det går nästa film jag vill se... men jag kanske kan hålla mig uppe ändå, hmm?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: