whenthesilencetakescontrol.blogg.se

2013-03-18
14:23:44

Du andas för hårt.
Här sitter jag med Malin och väntar på... uppenbarelse, antar jag. Hon är duktig och ska vara inhoppare ikväll så jag bara sitter här som moraliskt stöd. Säger vi. Egentligen mest för att internet är gratis men shh.
 
I lied.
 
Mitt ben gör ont, så det är smärtsamt att ens tänka på att GÅ hem. Jag får ju ändå komma tillbaka hit ikväll. Och plugga och asjdalsjkd så jävla mycket att göra. 
 
Jag längtar tills vi får spela barnteater. Det är typ "snart" men ändå inte. Och så hoppas jag att jag får teater-sommarjobb också. Men vi får se vad som händer. 
 
Wellwell. Det var i alla fall en lugn dag idag. Och på fredag ska vi se Pygmalion också. Yay :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: