whenthesilencetakescontrol.blogg.se

2013-03-19
19:58:23

Finare tankar.
Så.
 
Jag åt bra mat.
Jag fick flera meddelanden med frågor om hur det är med mig.
Jag träffade Andreas...
... och vi ska se Hamlet i september har vi bestämt.
Jag har kakor. Riktigt goda dessutom.
Jag har en underbar katt som inte klarar av att sova i min säng om inte jag är där.
Jag har spelat Sims och det har aldrig gått så bra för mina sims som idag.
Jag har återigen börjat med min Tumblr. Typ.
Jag har lärt mig några rader ur Hamlet utantill. 
Jag har druckit massor med kaffe.
 
Så. Livet är helt okej. En uppdatering bara! 

Kommentar:
#1: Fridus

Det gör mig glad att höra! Hoppas det håller i sig nu!! Många kramar!

2013-03-20 @ 20:20:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: