whenthesilencetakescontrol.blogg.se

2013-03-14
09:19:42

Hemskheter & roligheter.
Jag lever, och jag vet inte om det är bra eller inte. Jag har så svårt för det där med livet osv...
 
Det som var riktigt bra är gårdagen! Det ni. Först orkade jag ta mig till skolan, och där träffade jag mina fina klasskamrater. Mattelektionen gick åt att skratta lite när läraren räknade fel, och naturkunskap var väl helt okej. Faktiskt. Sen hade vi engelska och sen var det slut. Efter det gick jag och Hanna hem till mig, och jag skulle hämta en katt. Så nu har vi tre katter hemma och en ute. One step closer to being crazy cat lady!
 
Hur som helst. Jag och Malin skulle till Uppsala och fixa hennes teaterkort + se Sound of Music. Det blev en hel del springande när det visade sig att det inte går att betala osv. När hon fixade sin biljett så gick vi till Subway och åt. Efter det väntade vi på teatern. Sen såg vi föreställningen, och det var riktigt bra (igen). 
Vi missade självklart bussen med en minut, typ. Så vi gick till Centralstationen och Malin blev offer till min udda hobby. Och så gick Robin Keller precis förbi. Det var ett fint ögonblick.
 
Idag har jag satans ont i ansiktet och magen. Jag är dessutom riktigt trött. Så jag kanske ska sova igen...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: