whenthesilencetakescontrol.blogg.se

2013-03-22
11:44:25

Illamåendet och katter.
Katter är det enda som gör mig glad idag. Förutom kanske när Thomas attackerade mina fötter.
Egentligen behöver jag nog lite mat. Lite i alla fall.
 
Nu sitter jag här och har varit vaken sedan fem imorse. Ledig dag och jag vaknar klockan fem för att de plogar snö utanför mitt fönster och det hörs alldeles för mycket. Hemska saker. Jag drömde i alla fall inte om spöken.
 
Ikväll ska vi se Pygmalion (vi= jag och Malin) om våra biljetter fortfarande är reserverade. Det skulle vara fint om de skrev upp när man måste hämta dem senast... skitsamma. Annars går vi bara och fixar nya ju. 
 
Nu borde jag äta frukost och klä på mig. Jag borde men jag orkar inte. Alla dumma tankar slog till helt plötsligt nu igen. Jag hatar när sånt händer. Och det är just då ingen bryr sig om mig. Fast alla skulle finnas för mig. 
Jag hatar människor.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: