whenthesilencetakescontrol.blogg.se

2013-03-19
09:56:03

In the dark the demons play.
So it begins. 
Jag drömde om Pauline och Esmeralda.
 
För övrigt så är allting skit just nu. Precis allting. Försöker tänka positivt men det går inte så bra. Jag mår inte särskilt bra, ansiktet gör ont, jag har huvudvärk och jag är övertrött. Tankar och hjärnan spökar, och låter mig inte må bra. Jag avskyr såna dagar. Idag planerar jag ligga under täcket och spela Sims, har inte lust med annat. Folk kommer inte lyckas få ut mig hemifrån idag. 
Det är så mycket jag borde göra, men det går helt enkelt inte. Jag orkar inte. Jag ger upp. Igen.
 

Igår skulle jag se klassiker de gjorde, där Malin var inhoppare. Jag kom i tid, som de sa att det skulle börja. Men de har tydligen velat börja tidigare, så de började tidigare. Dörren var låst och jag missade hela föreställningen. När jag väl satt där, så orkade jag inte ens gå hem. Jag bara satt där och fick en jävla ångestattack. Sen kom Malin ut och jag orkade inte ens låtsas att jag inte håller på att börja gråta, så jag grät och grät ännu mer. Och fick en kram av Malin och Frida. Jag tror det var första gången någon i skolan har sett mig gråta. Men det spelade ingen roll just då. Det var verkligen fint att veta att folk finns där och de dömer inte. 
 
Hur som helst. Jag borde göra något nu. Vi får se om jag ens orkar med någonting. Annars går jag och sover igen.

Kommentar:
#1: Fridus

Aw honey! :(

Jag vet hur det är dock. Har inte heller mått bra men jag kämpar på och jag hoppas du gör det med! Ta en paus, andas och försök tänka ljust och sedan res dig igen. Det kommer bli bra så länge du väljer att kämpa och inte ge upp. Ge upp kan du göra för stunden men inte för evigt. Jag och alla andra som finns där för dig gör det för att vi bryr oss. Du är inte ensam!! Många kramar och hoppas det snart blir bättre! *kramkramkram*

Svar: Jag gör mitt bästa. Men ibland måste man bara ge upp, som du säger. För stunden alltså. Jag ska aldrig låta något eller någon besegra mig. Aldrig.
Tack!
Alice

2013-03-19 @ 18:20:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: