whenthesilencetakescontrol.blogg.se

2013-03-04
14:08:31

Lite tankar.
Jag är överlycklig. Har träffat världens mest underbara människor! Äntligen. Helgen var underbar, minst sagt. Jag och Louise har en bild på oss med Spiderman och dessutom så var David Prowse (alltså, DARTH VADER) där!
Sci-fi mässan var fin men det var roligast när vi alla satt hemma och var allmänt flummiga. Det känns dessutom bra att använda ordet hemma. It felt like home. Och så hade jag inte ont i ansiktet när jag var där så det var ett stort plus på det hela. Underbartunderbartunderbart var ordet! 
 
Idag vaknade jag med käken ur led. Bara för att jag måste sova på vänster sida för att inte få ont i ansiktet. Det gör lite ont att äta men jag överlever nog.
 
Snart ska jag plugga lite och fixa lite saker vid sängen. Har köpt en plansch med Tyler Durden och den ska självklart upp. Vid sängen. Och lite annat ska dit också.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: