whenthesilencetakescontrol.blogg.se

2013-03-23
15:23:17

"Prosit."
Jag måste bara säga att Aksel Morisse är underbar. Igår när vi såg Pygmalion så skulle han köra vidare med sina repliker när någon i publiken nös. Han sa "prosit" och fortsatte med föreställningen. Det var ju fint. 
 
Hur som helst. Malin har fått en riktigt bra... gåva? Eller jag vet inte vad vi ska kalla det för. Men hon är riktigt bra på att se folk hon vill se. Jag däremot är ofta bessaroid. Igår såg vi ju Peter Viitanen vid matstället vid vår buss (efter att nån creepy människa kom fram till oss med en ros och sa att vi ser ledsna ut... HHAHAHAHA) 
 
Aaaanyway. Jag känner mig... lämnad av folk. De har tid för andra men aldrig för mig. De behöver ju inte umgås med mig om de inte vill men då ska de inte säga att de måste göra annat blablabla för att sen berätta att de ska träffa någon annan dagen efter. Nej... jag är tydligen inte viktig. Ugh.
 
Ikväll ska jag plugga & nörda. Skiter i folk fullständigt. Jag orkar ändå inte med livet just nu.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: