whenthesilencetakescontrol.blogg.se

2013-05-15
19:15:01

ASDFGHJKL. SÅ ARG ASRGHJKLÖHJ
Min kropp sviker mig igen. Hipp hipp hurra...
Migrän, orolig mage, ett knä som ska jävlas och mensvärk på det hela. VARFÖR?!
 
Att jag är jättekänslig hjälper inte heller. Inte ett jävla dugg.
Bara nej. Orkar inte. Och imorgon är det barnteater för förskolebarn. Få se hur det går då. Måste vara i skolan senast 7:45. The joy.. och slutar 16.15 (y) 
Dessutom har jag utvecklingssamtal med rektorn imorgon. Ännu bättre. 
 
Hur ska jag orka?! Har börjat med det där "en dag i taget" och det har väl gått bra hittills. Igår pluggade jag ingenting för idag skulle vi ha engelska nationella. Hörförståelse gick ju minst sagt åt helvete. Tycker de borde sluta låta folk med konstiga dialekter prata... men den muntliga delen. ÅH. JAG FICK A. Men det är inte det som gjorde mig så glad. Det första läraren sa var "No doubt you get an A" och så hade h*n inget negativt att säga om min engelska. Bara positiva saker. 
 
När jag kom hem så satt jag på balkongen med familjen och fick sånt stor sug för glass. Så köpte laktosfri blåbärsglass. Men chokladen hamnade självklart på mina ljusa jeans. Den här dagen hatar mig utan tvekan. 
 
Jag orkar inte. Om Andreas kunde svara skulle det vara skitbra. Jätteroligt att bara göra mig ledsen sådär och sen inte svara. Och när han väl för en gångs skull smsar först och får svar på det så ska han väl för fan svara på mina frågor också?! Alltså nej... förbannade fitthelvete. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: