whenthesilencetakescontrol.blogg.se

2013-09-12
19:22:41

Äh. Och lite mer äh.
Nu har jag fixat det där med självporträtt till fotolektionen imorgon. Det är helt värdelöst, men bättre kunde jag inte få till det så det får duga som det är, I guess. Sen att jag inte har råd med dyra kameror och skit gör ju inte saken bättre...
 
I tisdags var jag visst med på tv4. En liten LITEN stund. Dagen efter i skolan kommer det folk till mig (mest de som jobbar där då) och säger att jag var med på tv... ja, jo, jag har liksom, inte märkt att jag blev intervjuad eller så. 
Men det är ändå ganska roligt. Vi hade ju en föreläsning, Paolo Roberto kom till skolan och så. Och det handlade lite om mod, att våga göra saker osv. Jag avskyr, av hela mitt hjärta, när folk ser mig. Ändå gick jag med på att bli intervjuad och låta dem sända det på tv. Jag skäms, samtidigt som jag är lite stolt, faktiskt.
 
Hur som helst. Jag borde räkna matte. Lovat mig själv att faktiskt göra det nån gång hemma. Så ikväll.
Hoppades på att träffa Andreas, men han är inte samarbetsvillig och svarar inte när man smsar... och jag vågar liksom inte bara åka dit och våldgästa honom. Det känns som att han skulle bli arg. Och att han inte svarar när jag skriver att jag får för mig att han blir arg på mig då, gör ju liksom inte saken så mycket bättre.
Orkar verkligen inte med det här just nu.
 
På det hela så fick jag världens hemskaste hosta. Imorgon ska jag kanske till läkaren, beroende på om jag ringer i tid angående akuttider osv. Suck. Jag vet inte ens varför jag ska gå dit, de kommer säkert säga att det inte är något. Och om de säger att jag ska vila så kommer jag säkert trotsa det och gå i skolan osv. 
 
                       
               (en av alla självporträtt-bilder, tyvärr nästan sönderredigerad för att kvaliteten sög... men den är så JAG)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: