whenthesilencetakescontrol.blogg.se

2013-09-06
07:10:54

Avskyvärda dagar.
Igår var jag på sjukhuset, och jag räknade väl med att komma hem runt fem på eftermiddagen kanske. Men självklart inte, vi kom hem runt nio, halv tio. Vilket gjorde att jag har suttit på sjukhuset i ungefär tretton timmar, plus en timme dit och en timme tillbaka. Kul. Och idag så ska man ju självklart upp kl 6 för att jag inte orkade fixa tvätten igår, och för att min första lektion börjar prick åtta. Usch. Kommer vara en grinig jävla människa i skolan idag, känner jag. Fast det får jag ju. 
 
Annars så mår jag bara skit, och är typ nästan förkyld. Vilket gör att jag knappt orkar med skolan idag, men vi får se hur det går på eftermiddagen. 
 
Allting känns fel just nu i alla fall. Och det känns verkligen som om ingen jävel bryr sig. Visst "jag bryr mig" kan ju alla säga. Dessvärre är det väldigt få som kan visa att de faktiskt bryr sig. S'well.
 
Nu borde jag verkligen röra på mig, om jag inte vill bli sen till lektionen.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: