whenthesilencetakescontrol.blogg.se

2013-09-03
19:42:25

Ingen rubrik alls.
Ikväll är det sån kväll då jag skulle vilja sova bort hela livet. Ingenting känns bra just nu. 
Andreas kom iofs hit idag, och sov i två, tre timmar. Det var höjden av romantik för dagen alltså.
 
För övrigt så är jag bara så ledsen just idag. Det är så mycket som har hänt idag, samtidigt som det känns som att ingenting alls hände. Jag har ont. Otroligt mycket ont. I ansiktet och armen/handleden/handen. Jävla förbannade nervsmärtor. Gå och dö. På det hela så verkar de ha tagit bort min tyska från schemat... suck. Jag orkar inte.
Men det är bara morgondagen att överleva, kanske vara med Andreas efteråt, och på torsdag är jag ledig från skolan då jag ska till sjukhuset med Luu. 
 
Jag vill att det blir höst-höst. Med vackra löv och vind. Så att jag kan ta min halsduk på mig, och mina stövlar, och gå ut och gå på långa promenader när solen går ner.
 
Alldeles för många tankar och känslor på en gång. Det har tagit mig över två timmar att försöka skriva klart berättelsen till teaterteorin. Den är inte ens klar riktigt än... 
 
Dö känslor och tankar, DÖ.

Kommentarer:
#1: Amanda

Kram

2013-09-03 @ 20:16:31
#2: fridus

*kramkramkramkram*

2013-09-03 @ 21:56:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: